2 väsinud, ent põnevil reisiselli, 4 tundi und ja 30 tundi lendu

Alustan selle postituse kirjutamist lennukist, oleme hetkel Musta mere kohal ja sihtpunkti Hong Kongini on jäänud veel sõita täpselt 8 tundi ja 42 minutit. Peame üle elama rohkem kui 11 tunnise lennu, seejärel on meil Hong Kongis 5 tundi ning siis tuleb veel mõnus 9 tunnine lend otsa. Jätkuks vaid seda energiat kohale jõudmiseks!

Mairo vaatab praegu minu kõrval tooli seljal olevast ekraanist põnevusfilmi, lennuki tuled on kustunud ja inimesed on vaiksed. Kuulda on ainult tugevat mootorimüra ning väljast kostuvat tuulesahinat. Oleme mõlemad väsinud, sest magasime täna öösel ainult neli tundi. Kuigi plaan oli korralike inimeste kombel vara magama minna, siis jätkus juttu kauemaks ja sinna need tunnid märkamatult kadusid. Nagu ikka!

Viimased päevad on möödunud imekiirelt. Tulime juba 2. septembril Mairo, minu õe Greete ja Jassiga Soome, et külastada enne Austraaliasse minekut minu vanaema ning Mairo õde, kes mõlemad elavad põhjanaabrite juures Soomes. Esimene lend väljus samuti Helsingist, seega sobis plaan lähedasi külastada suurepäraselt kokku meie lennukavaga.

Enne reisile asumist tegi Mairo õde meile ideaalse hommikusöögi täistera kaerahelbe pudru, singiomleti ning kosutava täissuitsuvorsti võileivaga. Parim algus päevale! Check-inis meil nii libedasti ei läinud: amatöörid nagu me oleme, suutsime self-service bag dropis rabistama hakata ja juba oma suure kohvri sanga katki teha. Ups! Loodame, et vähemalt asjad sealt seest jõuavad meiega ilusti ja tervelt Brisbane’i.

img_3574Vaade lennukist kaunile Roomale

Sõidame praegu Cathay Pacificu lennukiga ja võrreldes Helsingi – Rooma lennuga on siin külaliste heaolu eest tublisti hoolt kantud. Pakutavate hüvede hulka kuuluvad: pehmed lennukiistmed; igale reisijale antav padi ja tekk; lõuna- ja hommikusöök ning snäkid; ekraan, kus on lai muusika- ja filmivalik (pooled filmidest on küll hiina- ja japaanikeelsed, kuid arvestatava koguse linateoseid leiab ka lääne filmide austaja) ning hea klienditeenindus. Cathay Pacificut on mitmeid kordi nimetatud maailma parimaks lennufirmaks ning võime seda kinnitada: nii püüdlikke stjuardesse ja stjuuardeid pole meie silmad veel varem näinud! Nad jooksid ja täitsid iga meie soovi ning tõid isegi suurtele magusasõpradele nagu me Mairoga oleme salaja mitu puuviljasalatit. Saime lennukis neist ühega ka sõbraks. Ta rääkis, et on pärit Malaisiast, kuid elab Hong Kongis ning tõi meile lennu lõppedes Cathay Pacificu mängukaardid ning Malaisia brožüüri, kuhu kirjutas peale oma kontaktandmed ning lisas, et kui planeerime Malaisiasse või Hong Kongi kunagi tulla, annaksime talle teada. Olime üllatunud, et saime sellise sõbraliku ja külalislahke suhtumise osaliseks.

Hong Kongis maandudes otsustasime, et peame saama oma lennust kanget keha sirutada ja konditsioneerile vahelduseks välja õhku hingama minna. Lootsime ka natuke Hong Kongi metsikut loodust näha ning põnevaid lõunamaiseid linde ja putukaid uudistada. Paraku seda me ei leidnud, sest väljas tervitas meid lämmatavalt paks õhk ja üle kolmekümne kraadi kuumust (toonitan, et kell oli alles 7 hommikul!). Lennujaamast kaugele jalutada ei olnud samuti võimalik, sest ala oli piiratud maanteede ja piiretega. Ebaõnnest hoolimata tervitas meid maas siiski õnn, sest Mairo leidis jalutuskäigul tänavalt 20 Hong Kongi dollarit. Olime jube õnnelikud ja mõtlesime, mida kõike me selle eest endale nüüd tasuta osta saame! Väikese uurimise järel selgus, et selle väärtus on umbes 2 eurot. Hurraa! 😀

Hong Kongi lennujaamas

Meie Mairoga unistame veel sellest, kuidas lennukis võiks ideaalmaailmas jõusaal olla. Tunneme, et nii saaksime oma aega hulga mõistlikumalt ja meeldivamalt ära kasutada. Samad mõtted tiirlesid meie peas laevaga Soome kruiisides. Mõtteaine Tallinkile – miks mitte ehitada oma kruiisilaevadele mõne järjekordse toitlustuskoha või pubi asemel jõusaal, et spordilembelised reisijaid saaksid sõidu ajal trennitada? Meie oleksime sellest võimalusest kindlapeale kinni haaranud. Võib-olla saaksime endale nii ka tervislikumad ja paremas vormis Kalevipojad?!

Tsau-pakaa praeguseks, järgmine postitus tuleb juba Austraalia pinnalt!

– Kaisa

One thought on “2 väsinud, ent põnevil reisiselli, 4 tundi und ja 30 tundi lendu

Lisa kommentaar

Täida nõutavad väljad või kliki ikoonile, et sisse logida:

WordPress.com Logo

Sa kommenteerid kasutades oma WordPress.com kontot. Logi välja /  Muuda )

Google+ photo

Sa kommenteerid kasutades oma Google+ kontot. Logi välja /  Muuda )

Twitter picture

Sa kommenteerid kasutades oma Twitter kontot. Logi välja /  Muuda )

Facebook photo

Sa kommenteerid kasutades oma Facebook kontot. Logi välja /  Muuda )